Dagens problem.

Kanske inte just bara idag, men på senaste tiden har jag märkt att jag inte alls är en lika bra "ätare" som jag var förr. Nu för tiden äter jag nästan ingenting jämfört med då. Jag lyckas alltid ta förstora tallrikar med mat så att nästan 1/3 är kvar när jag är klar + att när jag rostar två macor så äter jag ALLTID en och en halv. Så himla onödigt att lämna kvar! Men jag känner verkligen inte för att äta ifall jag är mätt, bara tanken på det får mig att vilja spy. Tror ni att jag håller på att bli sjuk, eller tvärtom, är det bra? Har ju hört att man ska sluta äta när man är mätt, men känns så tråkigt att hela tiden slänga mat. Är galet glad att jag har min kille som äter upp åt mig.



Nu vill jag ha glass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0