Heeey!

Lördag-kväll.

Igår blev det utgång för första gången i Oslo, Norway! Det blev med mina "nya" vänner. haha så mobbad jag låter.. Började med lite lugn förfest, tjejerna drog tidigare så det var jag och grabbarna kvar. Gissa låten-lek, några öl lite rom och citron-dricka. Runt 12 så bar det iväg mot den riktiga förfesten och efter ett tag drog vi ut till Frisk & .... Vad var namnet på baren nu igen? Friskis.. Ah vi kallade det iallfall Friskis & Svettis för att vi alla var lite halvt småfulla.
Köpte en öl och kunde inte använda mitt svenska kort att betala med så blev bjuden på den istället. Inte jätte-tråkigt kände jag. höhöhöhöö..
Träffade en BLOKE, en treflig en. Kul att prata engelska också! Speciellt när man blir så fruktansvärt bra på fyllan..... Doooh... -.-
Tog mig hemåt runt halv 5 och däckade ganska bra jämte min käraste.

Idag var det en annan dag....

Den dagen vet vi alla hur den brukar vara. *
usch*

Runt två idag var jag en normal människa igen och lika sugen på fet och god mat som alltid. Blev en super-god pizza och då menar jag en som faktiskt smakade som den gör från min hemort. Vimmerby-pizzan. FY FAAN VAD BRA! Och så blev det pannacotta med vit choklad och bär. MUMMA!


Man vill ju alltid ställa upp för sina vänner och idag är det inte mindre än ett födelsedagsbarn som vill fira sig på Koh Phangan så vad gör man inte för henne liksom. Fixade direktflyg, typ ett såntdär express-flyg så tog oss till Thailand på 2 timmar och nu blir det överdrivet RÖÖÖÖJ PÅ FULL MOON PARTY! Jävlar.....

Kommentarer
Postat av: anonym becca

det va awesome!!

2012-04-22 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0