Hello!

Hur är det med er?

Själv är jag, eller ja snart... Nu duschad. Sitter här med balsam fortfarande i håret. Varmvattnet var ju självklart tvunget att ta slut. Min kille duschade innan och jag direkt efteråt. Antar att det inte ville räcka till mig. Så här sitter jag och väntar på att varmvattnet ska komma tillbaka. huujeda mej.. Ett plus är  väl att balsamet får sin tid att verka i håret. heee hheee.......

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Min lilla "husband" har gått och blivit förskräckligt förkyld så har tagit hand om honom. Låtit honom  spela Super Mario och gjort te åt honom. hehe inte för jag har något alls emot att spela lite tv-spel. ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

fan saknar dig redan min söta gris!

2012-04-10 @ 19:38:21
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0