Nu är hon tillbaka

HEJ!!

Nu är jag tillbaka efter en 3 månader lång resa. Det har varit underbart! Har varit i Thailand, Malaysia, Bali och Indonesien. Fint väder, underbara ensamma stränder och fin-fina drinkar. Vad kan man mer begära? Självklart vill jag visa bilder för er, MEN naturligtvis lyckades den gå sönder med minneskortet i och alla bilder POOF! borta.... TRIST!!
Iallafall: Nu har jag varit hemma i ett par dagar, knasigt känns det att komma hem och mina föräldrar har flyttat till ett nytt hus de byggt. Fantastiskt att träffa de flesta av mina närmaste igen. Tjejer, jag älskar er. Jag själv kommer att flytta till Oslo och kommer där fortsätta uppleva ett annat land på nytt. Känns spännande och faktiskt lite läskigt då jag har lite svårt för att förstå norskan. Även om den är av den mildaste grad i huvudstaden. 

Så idag står på schemat att införskaffa sig:
  1. Laptop
  2. Hudvårdsprodukter
  3. Hårvårdsprodukter
  4. Hårfön
  5. Kött (?!!?!)




Japp, det är dyrt med kött i Norge så får bunkra upp lite. Hehe


Känns skönt att vara tillbaka. Vad har ni för planer idag?


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: stella

trevligt att ha dig tillbaka:)

2012-04-04 @ 19:26:57
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0