Onsdag

God morgon!

Har haft fullt upp med tvätt hela morgonen men nu börjar det ordna upp sig. Fruktansvärt irriterande att inte ha några mynt till tvätten och behöva ge sig iväg i sin onepiece till kiosken för att växla, väl där så förstår inte killen mig riktigt när jag säger att jag vill växla så vi står där lite pinsamt och kollar på varandra då jag iallfall får fram "penger" på min snygga nya invandrar-norksa och säger 20'or 10'or medan jag letar efter min tvåhundring i fickan. Jag fick iallfall massor av mynt och traskar glatt hem igen till tvättstugan. LYCKAT!

1-0 till Tesen mot Norge.




Kommentarer
Postat av: stella

bravo!!!:)

2012-04-11 @ 20:26:20
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0