STÄDDAG!

Började städa runt 10 och är fortfarande inte klar! Har panik för jag kan verkligen inte hålla mig i ett rum i taget. FÖrsöker och försöker. Men varje gång jag går genom vardagsrummet tar jag med mig något där ifrån och fortsätter så hela tiden. Fick panik förrut och började gråta mitt i allt. haha alltså jag visste inte att det var så himla svårt att försöka ens att få det fint. För i den här lägenheten är det rundade hörn av damm. BOKSTAVLIGT TALAT! Nu har jag tagit en paus för att lugna mina hektiska små nerver. Efter detta kommer det iallfall inte vara lika stökigt och smutsigt. För här skall det städas en gång i veckan från och med nu!

Heltids-jobb verkligen. Kommer nog lagom vara klar tills min man (får jag säga ungkarl?) kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0