Valborgsmässoafton

Hejsan!

Det har verkligen varit skönt med helg. Vi har bara tagit det så lugnt. Det har varit väldigt bra väder här så vi har varit ute och gått på stan. Kollat på folk och ätit massa. Ganska så svenskt tema får man väl säga. I lördags blev det MAX och igår blev det svensk pizza. Igen.. Åh gud vad bra det är! Självklart fick jag inte i mig hela pizzan så det blev även lite pizza-frukost i morse.. hehe
Idag har det dock regnat och varit lite tråkigt väder så vi drog till Oslo city och gick i affärer inomhus. Hittade ett par jätte tuffa sneakers med klack! Det märkte jag inte förns jag skulle kolla storleken i skon. Svin-snygga var de och de blev bara ännu mer lockande när de var så tuffa att de hade klack som inte ens syndes. Då får man både snygg häck, bra hållning och blir några centimeter länge. grymt!


Idag är det även Valborg, det firas inte alls här. Tråkigt att jag inte får fira det i år heller. Förra året var jag i Australien så missade det då också. Men det kommer antagligen några fler år framöver då jag är i Sverige. Så så himla ledsen är jag inte. Det får bli mys med min kille och kanske en öl. Det ligger en liten bar här nedanför.




Vad ska ni hitta på i Sverige ikväll?

Kommentarer
Postat av: sanna

du att nästa år ska vi fira det tillsammans då för jag jobbade i år så fick inte fira (supa mig full) heller.

2012-05-01 @ 00:11:34
URL: http://makemedangerous.blogg.se/
Postat av: stella

för mig vart det inte så speciellt, öl och fotboll typ!

2012-05-01 @ 10:00:36
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0