åååhååhåååå.......

Jag får spunk!

Det är jättestökigt här hemma, massa skit ligger överallt och det behövs dammas och dammsugas och städas... Har jobbar i princip hela tiden sedan i Onsdags så jag har verkligen inte haft orken att göra någonting när jag kommer hem. Orkar bara sätta mig framför tvn i min Onepiece. Inte mycket mer än det.. Men nu har det kommit ifatt mig och jag blir störd. Jag vill ha fint!!!! Inte så lätt alltid tydligen. Jag måste köpa mig en såndär klädhängare som jag får hänga upp alla mina kläder på. För de ligger fortfarande i två kartonger, som de har legat i sedan jag kom. Åh jag vet inte ens vart jag ska börja... Jag beger mig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0