NAV NAV NAV NAV

Har varit vaken sedan halv 7. Kan inte somna efter att min kille går till jobbet, så otroligt onödigt känns det. Jag börjar inte jobba förrän vid 15.00 idag så jag har ingen som helst anledning till att vara uppe redan nu. Har lyckats få i mig lite frukost iallafall. Borde väl ge mog av mot NAV för att se efter ifall jag kan få ett E12-blankett. Orkar jag gå?

I Fredags var vi på IKEA och hittade två möbler vi ska ha eftersom de andra vi har i princip inte går att använda längre. Ska bli skönt att bli av med det. Det blev två byråar och så en soffa med schäslong i gråbrunt, en massiv spegel med brunsvart tjock ram och lite annat smått och gott för runt 1000-lappen (ungefär 46.200 svenska kronor.-) haha


En Sneak-peak på min snygga handyman

Kommentarer
Postat av: sanna

En fanna byrå :-)

2012-08-16 @ 05:12:11
URL: http://makeMedangerous.blogg.se
Postat av: stella

kul med nytt!:)

2012-08-22 @ 20:04:47
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0