Olyckligt kär. 15 Augusti 2012

Idag har jag fått en jäkla kär-våg i kroppen. Det började för några timmar sedan, sköljde över mig ganska så hårt! Jag har helt enkelt blivit olyckligt kär i min kille.
HAHA Jag har stalkat, eller iallafall kollat igenom alla, verkligen ALLA bilder han är taggad i på Facebook och suckat sådär man gör när man tycker att någon är så där otroligt fantastiskt fin, söt, snygg, gullig, het och alla andra ord jag inte just nu kommer på.
Det har till och med gått så långt att jag kommer på mig själv tänka "Åh vad fin han är", "Om han bara skulle varit min"..

ALLTSÅ HALLÅ?

Det här är ju helt galet. Det måste ju vara för att jag kommer över gränsen på hur kär jag är att jag tillslut får ut olyckligt-kär kärlek till han. Herregud, jag blir rädd... Måste ringa honom och berätta sanningen! Jag är så kär i han. Hoppas han inte dissar mig! hahahahaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0