Pengar, pengar och pengar.

Money, money, money... must be funny!
no preview
Haha ja, sedan jag kom till Oslo och självklart slutade spara pengar till resor och sånt så har jag helt plötsligt känt mig så himla rik. Jag kan köpa vad jag vill, göra vad jag vill och ändå ha massor av pengar kvar till nästa lön kommer. Eftersom jag inte ska resa nu på ett tag, även fast jag vill väldigt mycket. (sitter på resesidor varje dag och kollar priser) Så kan jag köpa fina saker till mig själv och till min kille och spara pengar på samma gång. Himla bra det där med att få lön och kunna använda pengarna! Jag är ju van att få en lön på sådär 10-12 tusen och använda 2000-3000 på en månad till allt och senda lägga undan resten. Nu behöver jag inte det längre. Fy tusan så bra! Och så är det bara att åka över till Sverige för att shoppa loss och samtidigt spara pengar. Nästan som ständig rea

Hihiii! Nu ska jag ta på mig mina nyinköpta kläder och sätta på mig mina nya stövlar och sminka mig med mitt nya smink. Jag mår så hiiiimla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0