Som vanligt...

Redan nu börjar det bli höst, sommaren kom aldrig tycker jag. Liksom, våren hoppade till höst direkt. Jag saknar solen, jag vill ta iallfall en eller två veckor semester..... Eller Thailand igen. Vietnam en månad? Alltså jag vill bara sola, bada och dricka drinkar och äta.
Jag är lite ledsen, min pojkvän misshandlade mig, eller rättare sagt; jag tog hans hand slog den mot min panna och lyckades göra ett snyggt sår mitt i pannan så att jag ser ut som en indier eller som en "wannabe-Parry hotter". Det sved som fan!! Det kändes som när man tatuerar sig.... Fast jag aldrig gjort det innan. Jag tror det kändes som det...

.......Måste ha gjort det.

Min kille ska tatuera sig snart, undra om han kommer ihåg det sjäv?
Han har snart ingen normal hud någonstans. Han ser lite ut som en utomjording.
Lite på sidan av magen är det någon som skymtar, liksom rosa,biege färg....
Vet inte om det är hud eller någon tatuering som ser ut så.
Men ifall det är hud så har jag paxat den delen. Ibland blundar jag med ena ögat för att bara se den nakna huden, så fantiserar jag om hur han skulle se ut ifall han såg ut så över hela kroppen.
Då pirrar det ^^,


Jag ska nog gå till Gina Tricot nu och köpa sånadär lustiga
örhängen som man sätter fast där uppe också.


Ni vet vad jag menar.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0