dåligt med bilder..

ja jag vet att det är supertråkigt med blogginlägg som inte har några schyssta bilder på en snygg, het, fin, söt, gullig, vad-ni-nu-vill-kalla-det-tjej. ;) Men jag har gått och tappat bort min dator lite så jag får använda en annan.. Skittråkigt. Jag kan heller inte gå in på alla mina favvobloggar för jag kan inte alla utantill och AV NÅGON ANLEDNING raderas tydligen historiken på alla sidor så era bloggar kommer inte upp när jag te.x skriver de första bokstäverna. BLÄÄÄ! Sugigt.

Dessutom är jag något uttråkad klockan är bara lite efter 10, men känner ändå den där jobbiga "kan-inte-hitta-på-någonting-känslan". Om ni känner er snälla kan ni kommentera här nedanför med en länk till en blogg eller en kul sida att bränna några minuter på.

Tack och puss

Kommentarer
Postat av: stella

här är min blogg som jag aldrig skriver i;)

2012-07-05 @ 14:45:54
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0