God Morgon!!

Skönt att komma upp tidigt och veta att man får komma hem tidigt. Ska jobba förmiddag idag så jag kommer hem runt halv 6. Man har inte blivit bortskämd med att få träffa killen så mycket man egentligen vill när man jobbar eftermiddag så jag är glad över att gå upp tidigt idag. Ska när som helst ge mig av mot bussen, innan det passar jag bara på att uppdatera lite.
Jag är för övrigt jätteglad, jag har ju fått ett norskt bankkonto nu, det är kul att ha norskt kort, för här har man kortet även som ID så det är en bild på mig på baksidan. Jag visade min kille det alldeles för många gånger.. Jag tycker det är kul! + att jag fått mina färgade linser på posten! Det är också jättekul!! Längtar till nästa månad så att jag kan byta!

Kommentarer
Postat av: stella

en kulig dag:)

2012-07-09 @ 15:26:16
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0