Mööör....

Galet mör i benen efter en timme ute. Var allt duktig. Körde lite intervaller och utfall och så blev det till och med armhävningar. Underbart att röra på sig och om inte det skulle vara nog så kom solen precis fram. Söndag vek sig för min envishet! HA!! right back at ya Sunday. Så nu är jag väldigt nöjd. Har inte tränat på säkert 1 år eller mer. Det är enkelt och kul när man äntligen tar sig ut. Ja, jag var en motionerare som log och skrattade! Det är inte ofta man ser såna. hehe

Nu har jag precis tagit en skön lång dusch, haft i en färgbomb och smort in mig med lotion. Nu väntar bara en ansiktsmask som ska bli till kvällen.

Sköna Söndag, stryk ska du ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0