Varför man inte ska vara/bli gravid.

Alla med barn i magen eller har en önskan att bli gravid.


Sluta läsa nu!







Hej alla andra. Detta är min blogg. Kom ihåg det.

Nu har jag blivit trött på allt tjat om alla kvinnor som är gravida, har småbarn och allt där till. Jag förstår inte varför de gnäller, ELLER är lyckliga. (okej okej, jag vet vad de är lyckliga över) Här har jag en fin alldeles rykande het lista på varför man bör vara utan.

Du blir och kommer alltid vara:

  • Ofräsch
  • Fet
  • Ha celluliter
  • Ha bristningar
  • Bli otroligt ovärt seriös
  • Gnällig
  • Otacksam
  • Hängmage
  • Hängbröst
  • Hängröv
  • Gäddhäng
  • Aldrig utvilad
  • Ingen tid för dig själv
  • Inga pengar
  • Tråkig
  • Ful
  • Tantkläder
  • Lukta barn-kräks
  • Läckande bröst..
  • ..som värker
  • Aldrig äga snygga märkesprodukter/-kläder
  • NEVER MORE S.P.A
  • Never more Bikini and nice ass.
  • Never more snygga titts.
  • För bekväm för att göra dig ordning när du har "freetime"
  • Never more kortkort...
  • ..or snygga pumps
  • NEVER..
  • EVER..
  • MORE..
  • THE..
  • "IT"..
  • GIRL..
 
Jag är så jävla snygg.

Kommentarer
Postat av: becca

haha du är rolig! du glömde snyggast och bäst på fest:-)

Svar: haha tusan!!! Ja... då måste jag lägga till det!
Barbiegris

2012-07-17 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0