2012-06-12

God morgon!!

jag har sovit ut riktigt ordentligt idag, vaknade vid 9. Underbart att sova länge och vakna pigg och glad. Önskade att vädret vore lika pigg som jag, men icke. Väldigt grått ute idag så jag kommer sitta inne idag tills jag börjar jobba igen. Så skönt att bara slappa....
Min kisse hemma i Sverige har sprungit bort sig och har varit borta i snart två dygn. Hoppas han inte är allt för ledsen och rädd! Drömde om att jag hittade han i husvagnen som stod borta vid vårt gamla hus. Mina föräldrar har ju flyttat till ett nytt hus och kissen kanske tror att han fortfarande bor i det gamla. Eller? Hmm.. Jag tror iallfall han kommer tillbaka om han känner för det.
Nu ska jag äta Nesquick med massa mjölk!! Om nom nom nom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0