God helg! P.S jag säger som alla andra gör... D.S

Precis som alla andra så prisar jag gudarna för skatteåterbäring. Här håller man precis på att få leva på vatten och bröd (kanske inte då...) då det varit såna problem för mig att få ordning på att bli folkbokförd och få skattekort här i Oslo. Kommer lyckas få min lön inom 2 veckor så det är inte så farligt nu längre när jag fick tillbaka lite från förra årets skatt i Sverige. Endast för att jag blir så lycklig att jag fick några tusenlappar till övers som jag helt glömt bort så blir det shopping för iallfall några procent av det om jag får för min sambo.
Jag ska nog köpa mig mina klackisar jag kollade på sist! Mmm det lär bli tre par skor iallfall. Eller det är det jag vill, måste skynda mig med att shoppa innan "Spara" i mig säger ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0