"guttkino"

God kväll!

Gjorde min "famous-pastasås" idag. Den är otrolig! Kommer aldrig tröttna. Så även idag blev vi mätta och belåtna i detta hushåll.
Ikväll är killen iväg på bio tillsammans med två andra guttar. Vi tog en öl på en uteservering och kosade oss. Norskan är inte lika oförståelig länge. (puuh!) och sedan lämnade jag dem där när de skulle vidare å kino. Mysigt!
Så nu har jag precis bänkat mig framför tvn och ska äta ett stort lass med glass och kosa mig här med mej, jag och barbiegris. Vi är ett grymt gäng vi! Kommer ha super kul.. säkert i en halvtimma.



GLAAAASSDAGS!!

(jag tar inte så mycket av den bruna sidan, men den rosa och den vita tar jag massa av)

Kommentarer
Postat av: stella

hur gör man den pastasåsen?

2012-05-10 @ 09:44:11
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0