Långhelg!

hej och hå!

nu har jag precis tagit långhelg och tar en weekend med shopping och bröllop i Göteborg. Vi kommer bo två nätter på Scandic. Det ska bli sjukt skoj att gå på bröllop! har inte varit på det så ett par år. Sist vart det jäger i mängder och riktigt galet! Både pajade bilar med paraply och lite där till. Galet!! Så jag förväntar mig en riktigt rolig helg.

shopping list:
  • Skor
  • Kött
  • Parfym
  • Chokladpudding
  • Kläder
  • Smink
  • Mer kött

 

 




och imorgon är det 17 Maj som betyder Nationaldag i detta land. Så efter tvätttiden och när jag hunnit smälta det svenska pizzan vi firar helgen välkommen med så blir det Kwack (en skitgod öl, TESTA!)

Vad man gör inför Nationaldagen i Norge? (säker info från en norsk gutt)

  • Idag (16 Maj): FEEEESSST hela natten lång!
  • Imorgon (17 Maj) Nationaldagen : Champagne-frukost med vänner och under dagen blir det pils med is (glass) medan man går ned på Carl Johan's där det är smockat med folk och kollar på skolklasserna som går parad. Viftar med flaggor och firar landet.



Vad gör vi i Sverige på Nationaldagen?

  • Hissar vår flagga (om man ens får ha det)

 


Kommentarer
Postat av: sanna

haha deet var tider det xD något vi verkade bra på ett tag xD



ha en skit bra dag imorgon och idag då!!! älskar att kött står som pro på eran handelslista ;P

2012-05-17 @ 00:59:24
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0