Ny vecka inledes...

Ny vecka inledes med en skål ostbågar...! Härlig start på veckan!

Nu ska jag dra till jobbet! har drömt läskiga drömmar inatt om att det var massor, och då menar jag massor av folk som kom och jag fick jättebråttom och hann inte göra saker i tid och om inte det var nog så var min pojkvän där och campade typ. Han hade en liten vrå med en sunkig madrass och skulle ge sig av och jag hade aldrig tid att prata med honom så jag visste inte när han skulle komma tillbaka till mig. Vaknade helt svettig och lite ont i hjärtat... Man vet liksom inte hur man ska känna efter att man vaknar upp så.

Tror det är det som fick mig att sukta efter ostbågarna. Tröst-äta sig lite.


Nu ska jag dra iväg mot jobbet. Hoppas det inte var en sanndröm.



Kommentarer
Postat av: sanna

Du har lång hår igen :-)

2012-05-30 @ 00:49:12
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0