O-S-C, Close Day osv. osv....

Det är sanningen med mitt jobb. Massor av pappersarbeten och zip-påsar att hålla koll på. Riktigt kul, trodde aldrig att jag skulle klara detta bra, minst sagt förvirrande! Första dagen på jobbet själv idag, gick förvånandsvärt bra. Jag fick stänga och räkna kassa och allt det där som hört till och stängde vid 21. Det är sant det mina arbetskamrater sa närj ag började, "du kommer se pengar som monopol-pengar och de kommer inte vara något värda i dina ögon tillsllut".. Det var sant. Idag har jag räknat på femsiffriga tal och int ens tänkt på hur mycket de små lapparna är värda.
Kom inte hem förns 22 för det var något fel på T-banan. Sugigt! Så har suttit i soffan och varvat ner med en kopp te. Snart ska jag lägga mig. Imorgon blir det jobb tidigt och snabbt ut och njuta av solen om den visar sig lika fint som idag. Värme!!!!

God natt mina små sorkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0