STREJK!

Ja jag kom iväg så att jag var på skatteetaten vid 10! Oj vad bra gjort av mig..... I ONÖDAN! Det är tydligen strejk så idag var det bara två securitas-vakter som hälsade mig välkommen. Alltså hade jag även denna gång gått i onödan! Arrgh. Ja så det var bara att vända om... Så då passade jag på att köpa lite saker till mig själv och en överraskning till min kille. ^^ Får se ifall han märker av den när han kommer hem. Jag har gömt den bland massa andra liknansde saker, men den ligger samtidigt helt öppet i vardagsrummet. Ska bli spännande.. Busiga jag ^^

Till mig själv blev det en parfym, en mild BUS-lotion och ett linne i spets. Jag hittade även galet snygga pumps i min storlek på din sko, dock var de skyhöga så vet inte ifall jag skulle kunna gå i dem. Både i skrikrosa och i helsvart. Vill ha båda!!! Får bli nästa gång.

Nu ska jag äta jordgubbar innan jag ska dra ut.



Puss puss

Kommentarer
Postat av: SAAAAANDRA

åh jordgubbar hade suttit gott nu !

2012-05-31 @ 17:34:50
URL: http://tasicsandra.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Asgött med jordgubbar!

2012-05-31 @ 20:54:06
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0