Torsdag 10 Maj 2012

Hej!
Idag blev det en liten runda på stan för att fördriva tiden. Massor av roliga kläder finns det nu, jag vill ha massa! De har börjat sälja bikinis överallt och det är något jag blivit grymt svag för på senaste tiden. Vill hela tiden ha en ny bikini, men det känns ganska så meningslöst att ha i detta land. Jag kommer antagligen bara bada några få gånger i sommar om ens det. Jag kollade upp hur T-banorna ser ut här oich köpte mig ett "busskort" så att jag kan åka både buss, T-bana och Trikk (spårvagn) så imorgon ska jag ge mig ut på upptäcktsfärd i Oslo. Spännande! ;) Fick även med mig tre nya nagellack (de som syns på bilden och ett i latte-färg) och den galet rosa och orangea necessären från H&M. Lite småsaker som alltid behövs. Så nu har jag ordning i skåpet i badrummet. Känns gutt det!


Rekommenderar produkterna starkt från Eucerin.
Finns på apoteket för en schysst peng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0