Saknar!

Idag vaknar jag upp och saknar mina vänner, ALLIHOPA, något enormt! Imorgon kommer en av dem hit och ska stanna hella helgen! Det är så jävla underbart!! Fytusan vad vi ska hitta på saker. Min älskade fina vän. Gå på café, sitta där i 5 timmar och prata skit! Åh... Det saknar jag! Jag vill ha hit alla!! Alla mina vänner och kramas och busa och festa och allt som man gör.. I två dagar har jag tänkt på att bara åka hem en vecka och bara leka av mig... Följa med S tillbaka och träffa alla och inte bara stressa igenom alla för att man har så lite tid. Jag vill ha er alla NU!! Saknar er så det gör ont!

Kommentarer
Postat av: beccafis

GÖR DET!!! jag är saknig and love you too<3

2012-11-13 @ 12:31:43
Postat av: stella

Saknar dig!!:)

2012-11-13 @ 13:46:15
URL: http://stellaruns.blogg.se
Postat av: Affi

Jaa KOM hem!! Vi hann ju inte ses sist :-((

2012-11-13 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0