Helg åh heliga helg.

Hittade lite godis för ansiktet och kroppen. Jag älskar att köpa sånthär, det är det bästa jag vet. Att ta hand om huden är det roligaste jag vet. Denna gång blir det att testa Biotherm. Har inte gjort det innan men fick goda råd i butiken när jag var där så det passar utmärkt till mig.



En ansiktsrengörning, en tonic (efter rengörning), en nattcreme och en dagcreme. 1947:- på Kicks.

Jag passar alltid på att flörta till mig perfymtester och fick två gift-box med extra dagcreme, duschgel och eye-makeup rengörning. Får se ifall några av dofterna passar mig.



Snart ska jag och min kille på massage. Har bokat tid till både han och mig, det är vi hundra gånger om värda. Förväntar att känna mig som en spaghetti efteråt. Mmmm...

Kommentarer
Postat av: snålsomfan

ett tips från en smålänning;
köp biotherm över nätet istället. MYCKET billigare.. pricerunner.se

2013-01-10 @ 00:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0