Imorgon!!

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

imorgon är de Freeeeeeeedaaah'.

faan vad skönt, fem snabba timmar och sen har jag helg! Fytusan vad skönt det ska bli att vara ledig i några dagar. Det är jag värd som tusan. Ska nog börja helgen med att ta en 20 minutare i solariet och sen ta på mig något fint. Tusan vad bra det ska kännas. Är himla sugen på kinamat, det var riktigt länge sedan jag åt något friterat, eller kyckligspett med jordnöttssås. MMmmmmmm... Ska nog bjuda ut pojken imorgon.

Jag köpt förresten ett jättesött linne med transparent rygg idag, 50 kr på rea. Det tyckte jag var för lite så jag tyckte synd om den och tog med den hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0