Tandläkaren!

Maaah idag ska jag till "tannlegen". jag har alltid varit lite rädd för tandläkare. De pratar i gåtor när de sitter och river i ens mun. "B164, A 32....." Varje gång de säger något sånt funderar jag på vad de säger egentligen. Jag tror hela tiden det värsta. Att de typ säger:

"HÄÄÄRR ska vi DRA UUUT och det kommer göra FÖRBANNAT ont!!"

Innan jag börjar tänka realistiskt och att det är tänderna som heter så.

Men idag ska jag till tandläkaren här, i Norge. Så idag kommer det bli ännu mer krypterat språk. Fy!!
Jag har lagat ett pyttehål en gång i tiden, typ när jag gick i högstadiet och då behövdes det knappt bedövning för att det var så ytligt. Men åh vad jag är rädd...

Men en kul sak! Jag ska ju göra en skena för min tandblekning! Det är himla kul!!! Jag valde att göra min blekning med skena och sprutor man gör hemma under natten. Det ska vara den lindrigaste och bästa för tänderna. Så idag ska vi prata om hur vita jag vill ha dem och allt där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0