TvätTisdag

Skitkul rubrik, verkligen....

Det är vad som händer just nu. fick ett raseriutbrott för lite mindre än en vecka sedan på pojkarna jag bor med så idag tvättar jag MIN tvätt.. En halv tvättmaskin är vad jag gott fyller, och vår tvättkorg är fortfarande FULL. Men inget jag gråter över längre. Det är jag som går med nytvättade kläder från och med... om en timme ungefär. Det här är ett bra "bry-test" för mig. Ibland borde jag bara skita i allt och inte bry mig så mycket.
Sitter för det mesta och går igenom gamla bloggar, himla tråkigt att det inte finns sådär bra fjortis-bloggar längre. Eller gör det det? Har jag missat dem? Jag kommer ihåg hur Dessie, Paow och Kissie var för typ 4 år sedan. HIMLA KUL!!
Ge mig tips på nya  fjortisbloggar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0