TA TAG I MIG!

usch då..

efter ett långt mycket dåligt och onödigt uppehåll med träningen tog jag mig äntligen ett PW-pass och lite övningar runt om i byn ikväll. Varför slutar jag när jag vet hur härligt det är efteråt? Man ångrar aldrig ett träningspass! Här sitter jag nu svettig och dan och
hör min lilla pojke som snusar sött i sängen.

Har varit ledig idag och fått gå igenom lägenheten med snabeldraken. Det känns alltid lika bra att få det gjort. En sväng på stan med shopping av nyttigheter och onyttigheter blev också gjort. En t-shirt och lite skönhetsproduker och inte minst DJUNGELVRÅÅÅÅL! Mmm att de börjat sälja det här är kärlek i stora mängder från min sida.. om nom nom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0