tråkigast

Känns som att jag blivit världens tråkigaste sedan jag flyttade till Oslo. När jag bodde i Vimmerby åkte jag alltid till någon kompis efter jobbet, drack kaffe och snackade skit. Hade mot slutet ingen lust alls på godis, läsk och chips, eller... Mer tiden till att äta det kanske.. så jag av vänjde mig vid det. Gick ner några kilo på grund av det.  Men nu så har jag inget annat att göra än att äta känns det som. De första 8 timmarna på dagen är jag visserligen på jobb, men så fort jag kommer hem är det alltid läsk, chips eller något annat hemma. HATE IT! Och jag kan inte sluta... Eller, har inte försökt. Hatar slappa förhållandesaker!! Hatar hatar hatar! Och det enda jag gör när jag kommer hem är att laga mat och sen är klockan 8 på kvällen så då är det försent att hitta på något.
Jag vägde en himla bra vikt innan jag flyttade hit som jag själv var glad över, även att jag ändå inte kämpat något speciellt alls för det.
Bara jobbat, åkt till vänner och druckit kaffe, mådde skitbra p.g.a att jag precis fått pojkvän och antar att jag inte behövde godis då. AND THATS IT!! No time for godishelvetet! Och på grund av det gick jag ner ca 9 kg.
ALLTSÅ!!!!!! Nu väger jag detsamma igen som innan det... 

Fuck off.

Nu till jobbet....

Kommentarer
Postat av: stella

Du får göra storkok. På så sätt behöver du inte laga mat varje dag utan kan ta en matlåda istället och sen hitta på saker.

Svar: ja har du bra förslag på rätter som man inte tröttnar på? kan du inte lägga upp vad du lagar på din blogg så man får inspiration :)
Barbiegris

2013-08-28 @ 16:21:01
URL: http://stellaruns.blogg.se
Postat av: sanna

Du klarar det therese! Det vet jag ♥

Svar: Jag saknar ju er bara för mycket!!
Barbiegris

2013-08-29 @ 09:29:56
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Bella

Heja Therese! :-)

2013-08-30 @ 08:52:04
Postat av: stella

Lasagne blir det mycket av hos oss. Grytor, soppor, wook osv. Tänk att du alltis ska göra för myckrt mat så det alltid blir lådor:) men visst nästa gång jag gör storkok kan jag lägga ut på bloggen. Just nu har jag rätt många lådor:)

2013-09-09 @ 07:04:56
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0