We try again...



VI börjar med att välkomna denna vackra skönhets-underbaringen välkommen till mitt liv. Hon heter Polly och är 12 veckor gammal blandraskisse. Hon kom hem till mig i Fredags efter en väldigt spännande busstur. Första gången hon lämnar sitt hem, sin mamma och sina syskon. Massor av olika dofter och ljud. Dock är denna donna en riktigt tuffing och innan vi kom hem ville hon verkligen ut ur buren och utforska. Var inte ett dugg rädd, kanske väldigt confused när hon helt plötsligt kommer ut ur buren och ...
- VAAA? Vart är det här för värld??! Tusan vad kul! Nu kör vi!

Efter en timme somnar hon som en stock...

Hon har aldrig gjort sina behov utanför toan, äter som en häst och däckar i flera timmar i rad och självklart sker buset på natten. Tror hon känner sig trygg här.

Hon har blivit en stor del av min fritid, både jag och min kille har varit hemma tre dagar nu för hennes skull. Imorgon blir den första dagen ensam i några timmar. tror hon kommer klara det fint. Tuffingen själv.


Kommentarer
Postat av: sanna

:-)

2013-02-03 @ 19:56:41
URL: http://makeMedangerous.blogg.se
Postat av: Stella

skönt att det går bra:)

2013-02-03 @ 21:13:54
URL: http://stellaruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0