Alltså hej....

Fy faan.. här sitter jag och hör böeutrop mitt i Oslo...
Det är inte sånt man hör från kyrkor...
Det är ringklockor oftast... 

Förbannad blir jag!

 

Hej!

Det var inte det jag tänkte berätta om dig egentligen. Det är liksom lite så att jag fått spunk på köket i lägenheten, gått berserk ett par gånger... (alla som känner mig, vet att jag kan..)



Stackars pojken i huset blir ju livrädd (säkert grannarna med) så han slog snabbt upp laptopen i sitt knä och började söka på nya boenden.



Hittade en lägenhet som ligger i ett lite mer stilla läge och mer grönområden och det är precis det jag är ute efter. (och så har lägenheten ett kök..) Ska åka och kolla på den om någon vecka så får jag se hur den ser ut. Den ska ju vara så bra som jag vill att den ska vara. Eller visst? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0