I-landsproblem DELUXE!

Jag har sån lust till att shoppa, shoppa och köpa massa fina saker. Det enda som är problemet är när jag ska ha tid att ha på mig och "visa upp" det jag köpt. När jag jobbar kommer jag aldrig hem innan halv 6 och då är det alltid dags för matlagning och efter det blir det alltid att man slänger sig i soffan och vips så är klockan halv 10.. Det är ju inte så att man känner för att gå ut och hitta på någoting då när man ska upp vid 7 dagen efter. 


Man vill ju ha fina kläder och fina saker men när ska man få tid att ha på sig det?
Jag har fortfarande ett par plagg i min garderob som fortfarande har prislapparna kvar. Det är sommarkläder, och snart är ju för tusan sommaren över!

Mmmh.... Någon med samma problem som vet hur man löser det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Kolla jätte gärna in www.cherrysmind.com

Smycken i sommarens alla färger!

Hoppas du får en fin dag!

Med Vänliga Hälsningar,

Cherry's Mind Team

2013-07-17 @ 13:13:00
Postat av: sanna

Ja mera mera mera :) saknat dina inlägg.

2013-07-24 @ 23:24:22
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0