Välkommen 2014

 

- Jag ska träna hela detta år
- Jag ska sluta snusa
- Jag ska sluta röka
- Jag ska sluta äta
- Jag ska...
- Jag ska...


Äsch, det är ingen mening med det.

Jag tänkte väl något mer som: Jag ska unna mig själv mer!

Visserligen så har det varit höga tankar om det sedan början av hösten/vintern 2013. Men ännu mer från och med 2014. Man måste unna sig själv mer. Tänka på sig själv och inte behöva tänka på allt det tråkiga. Att bara gå på SPA, Ansiktsbehandligar, Manikyr, Köpa den där jackan som kanske var någon tusenlapp för dyr. Det är vi värda!

Förra året var fullspäckad med mycket jobb, mycket utbildning så detta år inleder jag med 8 veckors semester.


Välkommen härliga 2014

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra! Om man är positiv mot sig själv så mår kropp och själ bra! Man kan inte älska andra om man inte älskar sig själv.

2014-01-24 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0